NWK

 Boříme mýty o Nordic Walking v ČR!   

 

  1. MÝTUS: „JEN PRO SENIORY“! NENÍ!! JE TO TRÉNINK I PRO SPORTOVCE.

  2. MÝTUS: „NORDIC WALKING JE CHŮZE S TURISTICKÝMI HOLEMI.“ NENÍ!! BEZ SPRÁVNÝCH HOLÍ TO NEFUNGUJE.

  3. MÝTUS: „JE JEDNO, JAK HOLE POUŽÍVÁME. NE „NENÍ!! JEN SPRÁVNÁ TECHNIKA PŘINÁŠÍ EFEKT.                                              

    Vycházíme z originální finské školy, odkud máme vzdělání a udržujeme kontakty s ostatními lidmi ze světa již 13 let.

Špatná technika chůze i běhu přináší přetěžování, bolesti i zranění. Správná technika přináší prevenci zranění a obnovení správných pohybových stereotypů.

VZKAZ: „Originální finskou metodu MÁME NA SOBĚ DLOUHODOBĚ VYZKOUŠENOU. Z našich zkušeností víme, že Nordic Walking má co dát každému z nás a zejména lidem v produktivním věku!

Každý, kdo v práci sedí např. u počítače, pracuje pod umělým osvětlením nebo toho moc v kuse nenachodí (řidiči), může v tomto funkčním pohybu po čtyřech najít nový rozměr. A nezáleží na věku, záleží jaký životní styl žijeme.

Chůze a běh je nejpřirozenější pohyb člověka a je často podceňován. I pro sportovce a běžce je správně vedený Nordic walking & running komplexní trénink, který tělo nepřetíží, ale posílí a vyrovná jeho napětí.

ZVU VÁS DO FOTOGALERIE :-)

Buď F.I.T. 18.5.2015

Nordic walking zapojí celé tělo a zavede nás do přírody

Odkaz: TOŽ KLIKNĚTE SEM

 

POZVÁNKA Z ČESKÉHO ROZHLASU nw

Ne náhodou je Nordic Walking odborníky chválen pro všestranné zapojení skoro všech svalů lidského těla – ovšem při použití správné techniky!

​Můžeme ho provozovat jako :

1) Zdravotní sport​ovní aktivitu
Tato intenzivní chůze s holemi v přírodě, doplněná strečinkovou rozcvičkou a dostatečným přísunem tekutin působí blahodárně jak na psychiku člověka, odbourává stres, napomáhá vyplavování toxických látek z těla, lepším okysličováním mozku zdokonaluje paměť, pomáhá regulovat hmotnost, je prevencí  vzniku chorob oběhového a pohybového aparátu, cukrovky a zmírňuje průběh například nemocí  srdečních, kloubů, vysokého krevního tlaku, astmatu.

2) Rekreační sportovní aktivitu
Lidé dlouho sedící u počítače potřebují posílit horní polovinu těla přirozeným nenásilným způsobem. A to přesně tak, jak právě potřebuje a snese jejich tělo. Pravidelným 30 min. chozením s holemi 3x týdně se tělo dostane do velmi příjemné psychické a hlavně fyzické pohody.

3) Výkonnostní sportovní aktivitu
Aktivní sportovci, kteří si chtějí zpestřit své tréninky i jiným typem pohybu.